تراشه سبز » نرم افزار تلفن گویا - صدای مشتری

 

نرم افزار تلفن گویا - صدای مشتری

صدای مشتری

سامانه جامع تلفن گویا-تکریم ارباب رجوع

 

نرم نرم افزار سیستم جامع تلفن گویا

 

 

 

در جهان امروز یکی از چالش های اساسی سازمان ها و واحد های صنفی نحوه پاسخگویی به مشتریان و چگونگی دستیابی سریع و آسان ارباب رجوع به اطلاعات مورد نیاز خود می باشد.سیستم تلفن گویا شرکت مبتکران تراشه سبز با هدف فراهم کردن امکان دسترسی سریع و آسان به اطلاعات مورد نیاز مشتریان و با بهره گیری از اخرین دستاوردهای روز دنیا طراحی و پیاده سازی شده است.با تجهیز سازمان به تلفن گویا،مشتری بدون نیاز به داشتن تخصص خاص و تنها با برقراری یک تماس با تلفن گویا می تواند تمام اطلاعاتی که قبلا در این سیستم برای آنها فراهم شده به صورت صوتی یا فکس دریافت کند.

 

بعضی از مشخصات سيستم تلفن گويا عبارت است از:
١ ١) پخش اخبار ،رويدادها و پيامهاي گوناگون براي يك شخص يا گروه خاص و يا براي همه کاربران سيستم
١ ٢) امكان معرفي صندوق صوتي به سيستم (نامحدود)
١ ٣) امكان بازخواني از انواع فايلهاي بانك اطلاعاتي استانداردجهت گويش ارقام (مانند :انواع اعداد ، مبالغ و تاريخ به منظورهای مختلف)
١ ۴) امكان کنترل امن صندوق پستي از راه دور. (بدون حضور در محل کار)
١ ۵) عدم استفاده از ساختار هاي درختي رايج در سيستم هاي تلفن گويا
١ ۶) پشتيباني از هر دو سيستم درختي و دستوري (کدهاي ميانبر جهت دسترسی سریع به قسمت مربوطه)
١ ٧) ذخيره مشخصات کامل پيامگذار
١ ٨) امكان تعيين سطح دسترسي کاربران به سيستم
١ ٩) کنترل عملكرد افراد به روش ساخت پرونده سوابق (Log file )
١ ١٠ ) امكان تعريف کلمه عبور براي هر صندوق صوتي با هدف کنترل سطح دسترسي به سيستم
١ ١١ ) امكان نصب آسان روي کليه ويرايشهاي سيستم عامل Windows
١ ١٢ ) امکان طراحی سيستم هوشمند فروش تلفنی

١ ١٣ ) اطلاع رسانی و رای گیری

١ ١۴ ) اتصال به بانک های اطلاعاتی

١ ١۵ ) سیستم دریافت و ارسال فکس

 

شاخصهای سيستم تلفن گويا:


الف) بخش اطلاع رسانی
این بخش که دليل اساسی ساخت خانواده محصولات تلفنی می باشد دارای ساختاری است که از طريق آن می توان مخاطب را جهت دريافت اطلاعات مورد نظر راهنمايی کرد.
اين ساختار که با توجه به دسته بندی اطلاعات طراحی می گردد کليه پيامهاي مورد نظر را جهت اعلام به مخاطب در خود نگهداری می کند و با زدن کليدهای مربوط به هر کدام، پيام مربوطه را پخش می نمايد.
با استفاده از اين سيستم می توان کليه خدمات قابل ارائه، مشخصات محصولات، رزومه مؤسسه ،قوانين و قوائد جاري و يا سوابق را در اختيار مخاطب قرار داد.
شما در صورت صلاح ديد می توان بخشی را از نرم افزار گويا حذف و يا يک بخش جديد به سيستم اضافه نمود (که اين مشخصه منحصر به فرد می باشد).


ب) اتصال به فايلهای بانک اطلاعاتی
عموماً در اکثر مؤسسات و واحدهای صنفی جهت تسهيل در روند پيشرفت فعاليت، بسته به نوع عملکرد مجموعه نرم افزاری تهيه شده تا به نگهداری اطلاعات و دريافت گزارشات مورد نياز کمک نمايد، به همين دليل اين نياز به وجود می آيد که مقداری از اين اطلاعات را جهت گويش تلفنی استفاده نماييم مانند اعلام آخرين قيمتهای محصولات يک شرکت، گويش موجودی حساب يک مشتری در يک بانک يا صندوق قرض الحسنه، اعلام بدهی (در ادامه شرح داده می شود)، تاريخ قرعه کشی و يا تحويل اجناس و . . .
بدين ترتيب می توان بخشی از اطلاعات را که در نرم افزار شرکت يا مجموعه وجود دارد ضمن حفظ امنيت آنها از طريق تلفن در اختيار مخاطب قرار داد و حتی به اطلاعات بانک اطلاعاتی اضافه کرد.
اعلام بدهی:
زير مجموعه ای است از تلفن گويا که در واحدهايی مورد استفاده قرار می گيردکه به دليل ازدياد حسابهای مورد پيگيری (بدهکاران) انرژي و زمان زيادي صرف مي شود . نحوه عملکرد اين سيستم به اين شکل است که پس از اتصال به نرم افزار حسابداری مؤسسه شروع به کنترل حساب بدهکاران می نمايد و در صورت گذشتن يک بازه زمانی از موعد پرداخت اين نرم افزار به طور اتوماتيک اقدام به تماس با شخص بدهکار نموده و ضمن اعلام مبلغ بدهی و تاريخ مورد توافق جهت تسريع در تسويه حساب متذکر شده و تعداد تذکرهای داده شده به شخص را نيز ذخيره می نمايد. البته اين قابليت (اتصال به فايلهای بانک اطلاعاتی) دارای موارد مصرف بسياری است که بسته به نوع فعاليت واحد درخواست کننده قابل طراحی است.


پ) سيستم فروش تلفنی:
اين سيستم کاملاٌ مشابه يک کارشناس فروش عمل می کند. به اين صورت که پس از تعريف محصولات و ساختار فروش و معرفی انواع روشهای قابل قبول (نقدی، اعتباری، چک، ودیعه و . . .) و لحاظ نمودن آنها در سيستم آماده شروع فعاليت فروش می شود.
فعاليتهای مختلف مسلماً طلب روشهای مختلفي جهت فروش تلفنی را می نمايد لذا کارشناسان اين مجموعه به شما اطمينان می دهند سيستم فروش تلفنی راکاملاً مطابق با استانداردها و روش فروش واحد، به صورت دلخواه طراحی نمايند تا بتواند بسيار بهتر، سريعتر و کاملتر از يک کارشناس فروش عمل نمايد.
البته با استفاده از اين سيستم قدرت انواع گزارش گيری دقيق از فروشهای انجام شده نيز وجود دارد که برای مديريت واحد بسيار حائز اهميت خواهد بود.

 

ت) سيستم دريافت و ارسال فکس:
همانطور که می دانيم امروزه اطلاع رسانی از طريق فکس بسيار مطلوب بوده و مجموعه های گوناگون جهت مستند بودن اطلاعات مايلند دريافت و ارسال اطلاعات را از طريق فکس انجام دهند. به همين منظورسيستم هوشمند ارسال فکس طراحی گرديد تا جهت تسهيل در ايجاد روابط و سرعت بخشيدن به انجام فعاليتهای مرتبط گام بلندی برداشته شود. از اين سيستم نيز جهت اعلام بدهی، ارسال صورت حساب، ايجاد يک محور تبليغاتی و . . . می توان استفاده کرد. البته امکان اتصال به بانکهای اطلاعاتی (مثلاً جهت ارسال صورت حساب اتصال به فايل نرم افزار حسابداری) در اين بخش نيز وجود دارد که پس از دريافت اطلاعات از فايل مذکور سربرگ و اطلاعات ديگر را اضافه کرده، و ارسال می نمايد.
شايان ذکر است اتصال به اين بانکها بنا به درخواست مشتری بوده و اين بانکها حتماً بايد از لحاظ فنی طبق تأييد کارشناسان اين مجموعه طراحی شده باشند.

 کار گروه شرکت مبتکران تراشه سبز تلفن گویا شیراز

ثبت سفارش

 
با یک تماس یا کلیک عضو شوید